Mittwoch, 22. April 2015

Xenon lampen flikkeren


Mijn xenonlampen knipperen naar inbouw aftermarket xenonset ? Niet de juiste set gemonteerd laat je goed voorlichten omtrent CANbus . Ik heb nog steeds last van een knipperende xenon lamp (aftermarket), ik dacht even dat het over was toen ik een nieuwe ballast had geplaatst .

Xenon lampen flikkeren


Misschien is het flikkeren van de lampen dat het wil zeggen dat de lampen aan het stuk gaan? Xenon verlichting van mijn Laguna (208000 km gereden)Wanneer ik de verlichting aanzet gaat de linkervoorlamp op een willekeurig tijdstip weer uit.


Wanneer ik de verlichting aanzet gaat de linkervoorlamp op een willekeurig tijdstip weer uit. Corolla T-Sport blijft sins vorige week knipperen als ik hem aanzet.


De koplamp die eerst rood kleurde had nu een ander probleem met de andere lampen erin. Het kan zijn dat de Mondeo dat beter voor elkaar heeft dan de Quasqai. Laguna. Nadat we de auto hadden gekocht kwamen we erachter dat er iets mis was met de Xenon lampen. Sinds een week knippert de (fabrieks af) xenon verlichting van mijn BMW (323i executive uit 1999). Een van de grote voordelen van Xenon is dat ze bij opstarten een extreem hoog voltage nodig hebben (10. Xenon is dat ze bij opstarten een extreem hoog voltage nodig hebben (10. Ik lees van verschillende mensen dat ze HID Xenon in hun 307 SW hebben ingebouwd en dat daar geen enkel probleem mee is. HID Xenon in hun 307 SW hebben ingebouwd en dat daar geen enkel probleem mee is.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

neue Artikel